Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Astrid Frostlid - 11 juli 2014 21:50

Ja nu börjar jag bli trött och ska väll snart lägga mig. Jag vet det är kanske lite tidigt att gå och lägga sig nu på sommarlovet men jag är ingen nattuggla jag blir trött tidigt och det kanske inte är så kul men det posetiva är att jag vaknar väldigt tidigt så att jag inte sover bort hela dagen :) i över morgon så ska jag åka på semester men jag kommer förhoppningsvis att ha internet på mobilen så jag kan uppdatera bloggen ändå... tja jag ska inte åka så långt jag ska bara åka husvagn till luleå för att hälsa på lite släktingar med min familj men syns imorgon bye bye :) <3

Av Astrid Frostlid - 11 juli 2014 14:13

Idag så har jag varit ute och fotat och stylat mitt hår som om jag var en anime. Jag älstar värkligen den stilen och kommer snart gå och shoppa i stockholm och updatera min klädstil totalt till min egen anime stil om det är någon som är intreserad så tänker jag starta en videoblogg på youtube där jag pratar visar saker och gör tutorials jag startar nog det i vilket fall som helst. Ja som sagt så stylade jag mitt hår till det jag tycker är likt Anime syns... slängde med en bild på min katt som jag tog när jag var ute och fotade :) bye bye :) 


     

Av Astrid Frostlid - 11 juli 2014 08:27

Hej på er och hoppas eran morgon har varit bra :) jag har inte gjort så mycket än utan jag har precis vaknat och inget mer har hänt än efter det. Hoppas ni får en bra dag och vi synns sen senare under dagen.  

Presentation


Jag är 17 år och är unik som alla er andra. Mitt namn är Astrid men jag föredrar nightmelody för det beskriver lite mer vem jag är. Hoppas ni gillar min blogg! hej så länge :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards